Skip to content

جعبه آتش نشانی پایه دار

جعبه آتش نشانی پایه دار

جعبه آتش نشانی پایه دار ،جعبه اطفای حریق آتش نشانی و یا کابینت اطفای حریق روکاری است که دارای پایه بصورت نبشی و یا پروفیل میباشد.جعبه آتش نشانی پایه دار اکثرا در محوطه ها و پروژه های وسیع استفاده می گردند که به این باکس ها جعبه آتش نشانی محوطه ای نیز می گویند.

انواع جعبه آتش نشانی پایه دار

انواع جعبه آتش نشانی پایه دار

جعبه آتش نشانی پایه دار دارای انواع مختلفی، از جمله تک درب و یا دو درب میباشد که ممکن است در آنها قرقره آتش نشانی هوزریلی و یا فایرباکسی قرار گیرد و یا اینکه تجهیزاتی از قبیل شلنگ ،نازل ،کوپلینگ ،تبر، کپسول ،شن ،لباس های آتش نشانی و… و یا حتی تواماَ هم قرقره و هم تجهیزات آتش نشانی قرار گیرد. پایه این کابینت های اطفای حریق معمولا از قوطی و یا نبشی ساخته می شود و جعبه ها از کف به این پایه ها و پیچ و مهره می شوند.

کابینتهای پایه دار در پروژه های نفتی و گازی و پتروشیمی و پستهای برق اکثرا کاربرد داشته و اکثرا چون در محوطه قرار می گیرند و دائما در معرض سرما ،گرما،رطوبت و بارندگی و حتی محیطهای اسیدی و بازی هستند رنگ این کاینتهای اطفای حریق اکثرا بصورت مایع ۳لایه میباشند زیرا این مدل پوشش رنگ در شرایط استاندارد و همچنین چنانچه قبل از پاشش عملیات سندبلاست بر روی این باکسها انجام شود پایداری و استقامت بالاتری نسبت به پوشش رنگ پودری الکترواستاتیکی خواهند داشت ولیکن از معایب آن شاید این باشد که قیمت جعبه آتش نشانی پایه دار با ر نگ سه لایه قطعا بالاتر از کابینت اطفای حریق پایه دار با رنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای میباشد.

شرکت پارس فرابخش انرژی با داشتن خط سندبلاست و همچنین خط رنگ مایع ۳لایه (آسترزینک ریچ –میانی اپوکسی(MIO) –رویه پلی اورتان) بصورت کاملا عملی و تخصصی ،امکان تولید و خرید جعبه آتش نشانی پایه دار با پوشش رنگ مایع را کاملا یرای کارفرمایان محترم فراهم ساخته است.

 

امتیاز شما به این مطلب :
اولین نفری باشید که به مطلب ما امتیاز می دهید.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
مطالب مرتبط
نظرات و سولات خود را برای ما بنویسید

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست پیش فاکتور

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پیش فاکتور را برای شما ارسال می کنند.