Skip to content

مهندسین مشاور هلال سبز 

مهندسین مشاور هلال سبز
کارفرما: مهندسین مشاور هلال سبز 
آدرس پروژه: خیابان ولیعصر جنوب غربی تقاطع مطهری
تاریخ پروژه: 1395
محصولات/خدمات: جعبه آتش نشانی _ کابینت های اطفای حریق _ جعبه کمک های اولیه

توضیحات پروژه

شرکت مهندسین مشاور هلال سبز ،شرکتی خصوصی با مدیریت آقای مهندس محمدرضا درویش دارای سوابق کاری در صنایع نفت ، گاز، برق ،پتروشیمی و… میباشد. مهندسین مشاور هلال سبز در سه بخش تولید و تامین و مشاوره دارای تجارب و رزومه کاری بوده که توضیح سرفصل فیلدهای یاد شده به شرح ذیل میباشد :

مهندسین مشاور هلال سبز در زمینه تولید :

این شرکت در بخش تولیدات خود در زمینه تولید و ساخت تابلوهای هشدار ایمنی و استاندارد ترافیکی ، فعال بوده و در این زمینه جزو وندور لیست شرکتهای بزرگ نفتی و گازی و پتروشیمی میباشد.

هلال سبز در زمینه تامین

شرکت هلال سبز در زمینه تامین لوازم آتش نشانی و اطفای حریق ،تابلوهای خورشیدی ،دیجیتال و فوتو لومینانس ،تجهیزات حفاظت فردی (دستگاههای تنفسی ،ماسک ،فیلتر،عینک ،کلاه ،دستکش ،لباس کار،……) و وسایل اندازه گیری همچون گازسنج ،نورسنج ،صوت سنج،…. فعالیت داشته و لازم به ذکر است مهندسین مشاور هلال سبز تولیدات جعبه آتش نشانی و کابینت اطفای حریق و جعبه کمک های اولیه در پروژه های خود را از شرکت پارس فرابخش انرژی تامین می کند .

هلال سبز در زمینه مشاوره

این شرکت در خصوص طراحی و نصب سیستم های اعلام حریق و بهداشت محیط و بهداشت صنعتی و حفاظت از محیط زیست و همچنین حفاظت از حریق و پیشگیری دارای خدمات مهندسین مشاور بوده و در وندور لیست جامع نفت به ثبت رسیده است .

تصاویر پروژه

تماس با ما

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان پارس فرابخش انرژی می توانید از راه های زیر اقدام فرمایید

۰۲۱۲۶۵۴۴۸۶۹

۰۹۹۲۸۶۰۵۹۱۶