Skip to content

استاندارد سینی کابل

استاندارد سینی کابل

استاندارد سینی کابل و یا به عبارت دیگر استاندارد تولید سینی کابل در کشور آمریکا طی مقالات به شماره ۲۵۰ و۳۱۸و۸۰۰ توسط سازمان الکتریکی ملی آمریکا منتشر شده است و لازم به ذکر است انجمن متشکل از تولید کنندگان سینی کابل در صنعت آمریکا NEMA نام دارد ، این انجام استانداردها با عناوین NEMA FG1، NEMAVE1،NEMA VE2 منتشر نموده است.

انواع استاندارد سینی کابل انجمن NEMA آمریکا

 

در این بخش انواع استاندارد سینی کابل انجمن NEMA آمریکا که در بالا بیان نموده ایم را به اختضار شرح خواهیم داد.
NEMA VE1: این استاندارد که از سایت NEMA قابل دانلود رایگان میباشد و تعاریف عمومی سینی کابل ،استاندارد های تولید سینی کابل ،استاندارد های تولید سینی کابل و نردبان کابل ،استانداردهای عملکرد ،استاندارد ارزیابی و عملکردو همچنین کاربردی در خصوص صنعت تولید سینی کابل شرح می دهد. NEMAVE2 : در خصوص استاندارد سیستم سینی کابل فایبرگلاس و یا سینی کابل کامپوزیت(QRP،FRP )توضیحاتی را بیان می نماید .
NEMA VE2 :این استاندارد شامل نصب سینی کابل و نردبان کابل و مطالبی در خصوص بارگیری و انبار داری و مطالبی در خصوص نصب سیستم سینی کابل را بیان می نماید.

انواع استاندارد سینی کابل انجمن NEMA آمریکا

استاندارد سینی کابل ASTM آمریکا

استاندارد سینی کابل ASTM آمریکا

 

استاندارد ASTMآمریکا که ASTM مخفف American society for testing and materials بالغ بر ۱۳۰۰۰ استاندارد کیفیت مواد اولیه تولیدات میباشد که استاندارد ASTMA123 درخصوص گالوانیزاسیون گرم (H.D.G ) بوده که رعایت این استاندارد در خصوص سینی کابل گا لوانیزه گرم بسیار حائز اهمیت است و ضخامت پوشش دهی گالوانیزاسیون روی ضخامت های مختلف آهن و همچنین ترکیبات و نسبت ترکیبات روی و قلع و روش صحیح گالوانیزه گرم را بیان میکند.

استاندارد سینی کابل BS انگلستان

استاندارد سینی کابل BS انگلستان

 

این مجموعه استاندارد که در کشور انگلستان وضع شده است مخفف British standard یا همان استاندارد انگلستان میباشد در خصوص تولید سیستم های سینی کابل و نردبان کابل و متعلقات مورد استفاده آنها استاندارد BSEN61537 رامنتشر نموده است.

امتیاز شما به این مطلب :
5/5 – (1 امتیاز)
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
مطالب مرتبط
نظرات و سولات خود را برای ما بنویسید

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست پیش فاکتور

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پیش فاکتور را برای شما ارسال می کنند.