Skip to content

راهنمای خرید سینی کابل

راهنمای خرید سینی کابل

برای کارفرمایان عزیز جهت انتخاب صحیح سینی کابل مقاله ای بنام راهنمای خرید سینی کابل و نردبان کابل تنظیم کرده ایم که در ادامه نظر عزیزان را به این مقاله جلب می نماییم . جهت سفارش و یا خرید سینی کابل موارد ضروری و نکات فنی مختلفی از قبیل عرض سینی کابل ، ارتفاع سینی کابل ، جنس ورق ، ضخامت ورق ، نوع پانچ سینی کابل ،تعداد خمهای سینی بسیار حائز اهمیت میباشد و شرکت های تولید کننده سینی کابل جهت تولید به اطلاعات فوق از کارفرمایان نیاز دارند. راهنمای خرید سینی کابل پارس فرابخش انرژی اطلاعات لازم را در این خصوص در اختیار شما قرار می دهد.

راهنمای خرید جنس سینی کابل

راهنمای خرید جنس سینی کابل

با توجه به سایت و محل نصب سینی کابل ها و شرایط آب و هوایی منطقه باید جنس سینی ها را انتخاب نمود و چنانچه سایت مورد نظر در شرایط آب و هوایی پر رطوبت و یا شرایط محیطی اسیدی و بازی باشد حتما باید از سینی کابل استیل و یا سینی کابل آلومینیوم و یا آهن با پوشش گالوانیزه گرم استفاده نمود ولیکن اگر در آب و هوایی همچون شهر تهران و یا یزد و … بخواهیم شبکه سینی کابل را اجرا کنیم سینی کابل گالانیزه فابریک مورد بهینه و مناسبی خواهد بود .

عرض سینی کابل

عرض سینی کابل مقوله بسیار مهمی در راهنمای خرید سینی کابل بوده و بر اساس تعداد کابلها همچنین سطح مقطع کابلها و چیدمان کابلها محاسبه می کنند و چنانچه قطر کابل را  D در نظر بگیریم در حالت نواری کنار هم فاصله بین کابلها به اندازه همان قطر کابل فاصله داشته باشند و چنانچه کابلها به صور مثلثی در کف سینی کابل قرار گیرند فاصله هر مثلث سینی کابل تا مثلث بعدی باید  ۲D  درنظر گرفته شود بنابراین با رعایت فاصله و تعداد کابلها و قطر و سطح مقطع کابل به راحتی عرض سینی ها قابل محاسبه می باشد.

محاسبه ارتفاع و یا عمق سینی کابل

محاسبه ارتفاع یا عمق سینی کابل

در این مورد هم با توجه  به تعداد کابلها و سطح مقطع کابل و اینکه آرایش چیدمان کابلها بصورت نواری کنار هم است و یا اینکه مثلثی باید چیدمان شود ،ارتفاع سینی کابل مشخص می گردد.طبعا اگر قطر کابلها زیاد باشد و آرایش چیدمان بصوت مثلثی در نظر گرفته شود حتما ارتفاع و یا عمق سینی کابل باید بزرکتر در نظر گرقته شود.

محاسبه تعداد خم در سینی کابل

بدیهی است که افزایش تعداد خم در سینی کابل مقاومت و استقامت سینی ها را افزایش می دهد و چنانچه سینی کابل بصورت ۶ خم و یا  (Heavy duty)  تولید شود،خمش و تابیدگی (Diflection) به حداقل خواهد رسید.بنابراین راهنمای خرید سینی کابل و نکات مهم خرید سینی کابل، به تعداد خمها در سینی نیز توجه دارد.

نوع و تعداد پانچ سینی کابل

در این راهنمای خرید سینی کابل به نوع پانچ و تعداد پانچ هم اشاراتی خواهیم کرد  با توجه به سطح ولتاژ و آمپراژ کابلهای انتقال دهنده و گرمایش احتمالی داخل سینی کابل تعداد و نوع پانچها محاسبه می گردد و تعداد نوع پانچها باید به گونه ای باشد که ضمن اینکه از مقاومت استقامت سینی کابل کاسته نشود بلکه تبادل گرما و انتقال گرما از داخل سینی ها به خارج صورت پذیرد که اتلاف انرژی به حداقل برسد .

شرکت پارس فرابخش انرژی تمامی با استفاده ازدستگاه پانچ  CNC  پانچهای مذکور را بصورت کاملا دقیق و مهندسی با مدلهای لوبیایی و گرد و ترکیب لوبیایی و گرد بصورت تواما ،بر روس سینی کابل ها ایجاد خواهد کرد. موارد مذکور همگی از نکات مهم خرید سینی کابل  و راهنمای خرید سینی کابل به شمار می آیند.

امتیاز شما به این مطلب :
5/5 – (2 امتیاز)
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
مطالب مرتبط
نظرات و سولات خود را برای ما بنویسید

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست پیش فاکتور

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پیش فاکتور را برای شما ارسال می کنند.