Skip to content

جدا کننده سینی کابل

جدا کننده سینی کابل

جدا کننده سینی کابل یا به عبارت دیگر دیوایدر سینی کابل ، قطعه ای است که در فضای کف سینی کابل را تفکیک و جدا سازی می کند . جدا کننده سینی کابل معمولا از جنس خود سینی کابل بوده و به وسیله نقطه جوش و با پیچ و مهره به کف سینی متصل می گردد. ارتفاع جدا کننده ها معمولا هم اندازه عمق سینی کابلها بوده و بصورت عمودی به کف سینی ها نقطه جوش و یا پیچ و مهره می شوند.

علت استفاده از جدا کننده سینی کابل

علت استفاده از جدا کننده سینی کابل

علت استفاده از جدا کننده سینی کابل به این منظور است که اکثرا در یک شبکه سینی کابل کابلهای مختلفی قرار می گیرند و به دو علت اکثرا این کابلها را از هم جدا سای می کنند اولین علت می تواند تفکیک کابلها از هم با توجه به موارد استفاده و یا دسته بندی سایز و یا حتی اینکه کابل قدرت است و یا کابل فرمان و دومین علت می تواند به دلیل اختلالات میدان مغناطیسی کابلها در شبکه باشد. همانطور که مستحضرید جریان عبوری در داخل سیم و یا کابل میدان مغناطیسی ایجاد می نماید که با توجه به ولتاز و آمپراژ عبوری این میدان مغناطیسی میتواند ضعیف و یا بسیار قوی باشد که این میدان مغناطیسی می تواند باعث افت ولتاژ و یا آمپراژ گردد و تلفات انرژی و پرت انتقال انرژی را بالا ببرد و یا چنانچه شبکه ، سیمهای فشار ضعیف به همراه کابلهای تلفن و یا شبکه در یک سینی باشد .میدان مغناطیسی ایجاد شده در شبکه برق به راحتی در شبکه تلفن و یا شبکه کامپیوتر و یا اینترنت و یا دوربین مدار بسته اختلالات و نوسان و یا نویز ایجاد می نماید یه همین سبب در سینی ها از جدا کننده سینی کابل و یا به عبارت دیگر دیوایدر سینی کابل استفاده می کنند.

جنس جدا کننده سینی کابل دقیقا مطابق خود سینی کابل می تواند فلزی و یا کامپوزیتی باشد و چنانچه سینی کابل و دیوایدر سینی کابل از نوع فلز انتخاب شوند اکثرا یا به صورت آهن با پوشش گالوانیزه گرم و یا گالوانیزه فابریک و یا آلومینیوم و یا استیل تولید می گردند.

امتیاز شما به این مطلب :
اولین نفری باشید که به مطلب ما امتیاز می دهید.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
مطالب مرتبط
نظرات و سولات خود را برای ما بنویسید

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست پیش فاکتور

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پیش فاکتور را برای شما ارسال می کنند.