Skip to content

راهنمای خرید جعبه آتش نشانی

راهنمای خرید جعبه آتش نشانی

در این مقاله مطالبی جهت راهنمای خرید جعبه آتش نشانی و نکات مهم خرید جعبه آتش نشانی در اختیارتان قرار می دهیم. همانطور که در مقالات قبل بیان شد جعبه آتش نشانی به دو دسته کلی روکار و توکار تقسیم می شوند که دسته توکار داخل دیوار و دسته روکار می تواند روی دیوار قرار گیرد و یا اینکه پایه دار باشد و روی پایه بصورت ایستاده نصب شود.

راهنمای خرید جعبه آتش نشانی فایرباکسی و یا هوزریل باکسی

راهنمای خرید جعبه آتش نشانی فایرباکسی و یا هوزریل باکسی

لازم بذکر ایت جعبه آتش نشانی سیستم فایرباکسی و یا هوزریلی فقط از بابت قرقره آتش نشانی و بازویی نصب ، با یکدیگر تفاوت دارند و هیچگونه تفاوتی به لحاظ ساخت خد بدنه جعبه بایکدیگر ندارند.

چنانچه جعبه آتش نشانی کاربردی از قبیل ساختمان ،برج و به طور کامل اماکن مسکونی و یا اداری داشته باشد باید بازویی جعبه و همچنین قرقره آتش نشانی از نوع هوزریلی انتخاب شود زیرا در این اماکن ممکن است نتوانیم شلنگ را از دور قرقره بطور کامل باز کنیم و در حالتی که حتی ۲-۳ متر شلنگ را از دور قرقره بازشود لازم باشد عملیات آبرسانی و اطفا انجام شود و هم اینکه به علت فشار به نسبت پایین سیستم هوزریلی که بین ۲ الی ۴ بار فشار می باشد در هنگام آبپاشی و عملیات اطفا در داخل خانه و یا محل کار ، تخریب بسیار کمتری نسبت به سیستم فایرباکسی در این محل ها صورت یپذیرد.

اگر بخواهیم برای اماکنی همچون سینماها ، پاساژها ،اماکن عمومی وسیع ،پارکها ،کارخانجات و سایتهای نفت و گاز و برقی ، جعبه آتش نشانی انتخاب کنبم باید از جعبه با قرقره فایرباکسی و بازویی مخصوص این قرقره استفاده کنیم بنابراین حتما باید راهنمای خرید جعبه آتش نشانی را مدنظر بگیریم. علت انتخاب سیستم فایرباکسی این است که در این اماکن به دبی خروجی بیشتری از آب نیاز داریم و احتمالا حجم آتش سوزی در این سایتها بالا خواهد بود و همچنین محدودیتی جهت باز شدن کل متراژ شلنگ از دور قرقره نداریم زیرا فضاها کاملا وسیع و گسترده می باشند به همین دلیل از جعبه آتش نشانی با قرقره فایرباکسی باید استفاده گردد.

با توضیحات فوق راهنمای خرید جعبه آتش نشانی به لحاظ سیستم فایرباکسی و یا هوزریل باکسی را در اختیار بازدیدکنندگان سایت شرکت پارس فرابخش انرژی قرار دادیم .

 

امتیاز شما به این مطلب :
اولین نفری باشید که به مطلب ما امتیاز می دهید.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
مطالب مرتبط
نظرات و سولات خود را برای ما بنویسید

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست پیش فاکتور

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پیش فاکتور را برای شما ارسال می کنند.