Skip to content

تابلو برق دیواری

تابلو برق دیواری

به تابلو برقی که به دیوار نصب و مهار شود و داخل آن تجهیزات و مدارات الکتریکی قرار گیرد را تابلو برق دیواری می نامند . تابلو برق دیواری جهت نصب در حالت کلی شامل ۲ مدل بوده که در پایین هر دو مدل به اختصار توضیح داده خواهد شد.

تابلو برق دیواری روکار

تابلو برق دیواری روکار

این نوع تابلو برق بر روی دیوار نصب شده و همانطور که از نام آن پیداست از سطح دیوار بیرون زده و بر روی سطح دیوار نصب می شود . این تابلو ها را راحتر می توان جابجا و یا مکان آن را تغییر داد و هنگام جابجایی یا گسترش شبکه، خسارات فیزیکی و خرابکاری یا بنایی برای پروژه ایجاد نکرده و فقط تنها عیب این تابلو برق دیواری بیرون زدن از سطح دیوار و یا مساحت سطح اشغال آن می باشد .

تابلو برق توکار

تابلو برق توکار

تابلو برق دیواری توکار ،تابلو ایست که به اصطلاح در داخل دل و یا عمق دیوار جاسازی می شود عمق این تابلو ها باید با عمق یا قطر دیوار بررسی شود البته باید دو مقوله عمق دیوار و همچنین ارتفاع یا عمق تجهیزات داخل تابلو برق ، تواماً بررسی شوند که هم این نوع تابلو برق در داخل عمق دیوار قرار گیرد و همچنین هنگام بستن درب آن ، تجهیزات نصب شده در داخل تابلو به درب آن برخورد نداشته باشند.

ولتاژ تابلو برق های دیواری

تابلو برق دیواری در حالت کلی دارای دو مدل تکفاز و یا سه فاز بوده که در حالت تکفاز ولتاژ دو سر ورودی و یا خروجی تابلو ۲۲۰ ولت و در حالت ۳ فازه اختلاف پتانسیل (ولتاژ) آن ۳۸۰ولت میباشد . شایان ذکر است تابلوهای تکفازه اکثرا کوچکتر از تابلوهای ۳ فازه بوده و سطح مقطع سیمها و کابلهای داخل آن اکثرا کمتر از تابلوهای ۳ فاز میباشد همچنین تجهیزات و مدارات داخل تابلو برق ۳ فاز بزرگتر و حجیم تر از نوع تکفاز می باشد .

شرکت پارس فرابخش انرژی تولید کننده انواع تابلو برق از انواع متریال فلزی همچون ورق آهن ،ورق گالوانیزه و ورق استیل بوده همچنین این شرکت به غیر از دستگاههای تمام   CNC  خم _ برش _پانچ به خط شستشو قبل از رنگ و همچنین خط رنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای و همچنین دستگاه تزریق فوم پلی اورتان که یکی از دستگاههای تخصصی تولیدکنندگان تابلو برق میباشد مجهز است.

 

 

امتیاز شما به این مطلب :
اولین نفری باشید که به مطلب ما امتیاز می دهید.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
مطالب مرتبط
نظرات و سولات خود را برای ما بنویسید

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست پیش فاکتور

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پیش فاکتور را برای شما ارسال می کنند.