Skip to content

سینی کابل ۶ خم

سینی کابل 6 خم

سینی کابل ۶ خم یا به عبارت دیگه Heavy duty  به سینی کابلی می گویند که به غیر از دوخم رو به هم دو خم دیگر رو به کف  هم داشته باشد . این سینی کابلها دارای گسترده ورق بیشتر یا به عبارت دیگر ورق بری بیشتری می باشند زیرا تعداد ۲ خم نسبت به سینی کابلهای معمول بیشتر دارند و آن خم های اضافه به سمت کف سینی یا پانچ کف سینی پایین می آید .

علت استفاده از سینی کابل ۶ خم

علت استفاده از سینی کابل 6 خم

این سینی کابلها دارای مقاومت بیشتری در کشش و خمش هستند زیرا هر خم در سینی کابل باعث مقاومت بیشتری در دیواره و کفه سینی کابل شده و سینی کابل ۶ خم نسبت به سینی کابل ۴ خم دارای استقامت بیشتری خواهد بود.

موارد استفاده از سینی کابل ۶ خم

سینی کابل ۶ خم در پروژه های نفت گاز پتروشیمی و یا پست های انتقال برق کاربرد بیشتری داشته زیرا در این سایتها اکثرا سطح مقطع کابلها عبوری از سینی ها بالا بوده بنابراین دارای وزن بیشتری نیز می باشند به همین جهت با در نظرگرفتن سینی کابل ۶ خم یا هوی دیوتی (Heavy duty)خمیدگی یا  deflection به حداقل می رسانند .درضمن استانداردی که در انتخاب سینی کابل یا نردبان برای این سایتها در نظر گرفته شده بصورت ۶ خم میباشد.

دستگاه خم سینی کابل Heavy duty

heavy dutyدستگاه خم سینی کابل

در تولید سینی کابل ۶ خم خصوصا در طول ۳ متری دیگر نمیتوان از ماشین الات و دستگاه خم کن دستی استفاده نمود زیرا هم از دقت پایینی در هنگام خمکاری برخوردار می باشند و هم قابلیت چنین خمکاری را دارا نیستند به همین دلیل برای چنین خمکاری از دستگاههای پرس برک ۸۰ تن الی ۱۲۰ تن با سمبه و ماتریس های مخصوص که بتوانند ششمین خم را ایجاد کرده و به دستگاه و قالب برخورد نداشته و راحت خمکاری شوند.

شرکت پارس فرابخش انرژی دارای دستگاههای خم و پانچ از برند AMADA  با سمبه و ماتریس های مخصوص بوده و به راحتی امکان تولید سینی و نردبان  ۶ خم را دارا می باشد.

 

 

 

امتیاز شما به این مطلب :
اولین نفری باشید که به مطلب ما امتیاز می دهید.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
مطالب مرتبط
نظرات و سولات خود را برای ما بنویسید

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست پیش فاکتور

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پیش فاکتور را برای شما ارسال می کنند.