Skip to content

سینی کابل ۴ خم

سینی کابل 4 خم

به سینی کابل یو شکل که فقط ۲ خم در پایین دیواره ۲ خم رو به رو هم در بالای دیواره دارد سنی کابل ۴ خم یا سینی کابل ساده گویند. به عبارت دیگر سینی کابل ۴ خم همانند ناوردانی و یا پروفیل U  است که دوخم روبه هم نیز داشته باشد.

انواع متریال سینی کابل ۴ خم

انواع متریال سینی کابل 4 خم

سینی کابل ۴ خم یا به عبارت دیگر سینی کابل ساده را در حالت کلی می توان با دو نوع متریال فلز و یا کامپوزیت تولید کرد که تولید متداول سینی کابل با انواع متریال فلزی می باشد زیر هم قدمت این نوع تولید بیشتر و جا افتاده تر میباشد و هم اینکه استقامت فیزیکی این مدل کیبل تری ها بالاتر از مدل کامپوزیتی است .

انواع سینی کابل ۴ خم فلزی

سینی کابل فلزی ۴ خم را با توجه به پروژه و منطقه آب و هوایی می توان با متریال فلزی مختلفی تولید نمود که از جمله آنها تولید سینی کابل با ورق گالوانیزه فابریک می باشد که در بازار به سینی کابل گالوانیزه و یا سینی کابل سفید معروف می باشد. از دیگر سینی کابل ۴ خم فلزی می توان از سینی کابل با ورق آهن و پوشش گالوانیزه گرم نام برد که این نوع سینی ها پس از تولید از ورق سیاه یا روغنی و پس از شستشو به داخل وانهای مذاب روی فرستاده شده و سپس عملیات گالوانیزاسیون روی آنها صورت میپذیرد که به این نوع سینی ها ، سینی کابل گالوانیزه گرم می گویند .

سینی کابل دیگر را می توان تولید سینی کابل با ورق آلومینیوم از گرید های مختلف نام برد که این نوع سینی کابل که تولید آن تخصصی میباشد سینی کابل آلومینیوم نام داشته است . سینی کابل فلزی دیگری هم در صنعت وجود دارد که این نوع سینی با متریال استیل ۳۰۴ نگیر و یا ۳۱۶ نگیر تولید می گردد که این نوع سینی کابل کاملا گزاف و پر هزینه بوده و فقط در پروژه های خاص موارد استفاده دارد.

شرکت پارس فرابخش انرژی با بهره گیری از دستگاههای برش و خم و پانچ  CNC قابلیت تولید همه انواع سینی کابل ۴ خم و ۶خم فلزی با متریال (گالوانیزه- آهن – استیل- آلومینیوم ) را دارا می باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب :
اولین نفری باشید که به مطلب ما امتیاز می دهید.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
مطالب مرتبط
نظرات و سولات خود را برای ما بنویسید

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست پیش فاکتور

لطفا اطلاعات خود را وارد کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پیش فاکتور را برای شما ارسال می کنند.